- PROTTO: Desatero profíka
- Tendr na nejlepší copy roku 2024
- 25 top freelancerů: o AI (3. díl rozhovoru)
- 25 top freelancerů: o životě (2. díl rozhovoru)
- 25 top freelancerů: o byznysu (1. díl rozhovoru)
- Co (ne)čtu. 3 × 13 osobních tipů na knihy
- Born for Robinson: jak si užít Chorvatsko bez lidí i signálu
- Jak vlít radost do žil a klid do duše
- Mio Dio Pandemio! Desatero zkoušek nové koronavíry
- Online zdroje zdarma: naučte se copywriting
- Když má one man show 31 lidí
- Co mě lekce tenisu naučily o mém penisu
- 11 podob zoufalství: Jak moc bolí crowdfunding
- A vítězem ilustrátorské soutěže se stává…
- Jak se mstíme na dětech
- Ufff! Konečně jsem vydal knihu: ORBIS TWEETUS
- Odlož mobil. Prožij si Vánoce s mraze(ní)m v zádech
- Zlo na devět? „ŽIVOTOPIS“. Jak ho napsat, aby vyčníval
- Jak napsat direct e-mail
- Nesnesitelná lehkost prodeje
- Co by měl každý vědět o tom, jak se dělá web – 2. díl
- Jobovy zprávy v současných nabídkách jobů: česko-český překladový slovník inzerátů
- Namalujte mi obrázek. Dám vám za to svou knihu gratis
- 5 lekcí, které jsem se naučil o výrobě alkoholu – i textu
- Jak mít 6 milionů zobrazení na Facebooku. V jeden den
- Magnet na zákazníky? Našel jsem ho na pláži
- 10 chyb, které děláte pořád…
- Jak pejsek s kočičkou vařili web
- Naučte se říkat „NE“. To jediné vás posune
- Jak si najít pláž na Bali, kde budete úplně sami
- 33 knih pro (pracovní) inspiraci – 2. díl
- Co by měl každý vědět o tom, jak se dělá web
- 7 blogů, které budu sledovat v roce 2015
- 50 věcí, které jsem (ne)udělal v roce 2014. A co z toho plyne
- Jak změnou homepage zvýšit konverzní poměr o 39 procent za 30 dní
- Proč musí návrh webu znát každý (dobrý) copywriter
- Světová reklama jak bič: 12 božích důkazů. Proč to tak nejde i v ČR?
- MKT FEST #3: „Světu vládne… Avinash!“
- MKT FEST #2: „Světu vládne… e-mail!“
- MKT FEST #1: „Světu vládne… kontext!“
- Češi – národ cedulek
- Soutěž o 5 audioknih „Pište jako copywriter“
- Pohřeb sloganu: za 12 minut cestou busem ze Slatiny
- Vyplň, přepiš, škrtni a oprav. Najdi, vyznač, rozděl a panuj.
- Brief zdarma
- 9 nesmyslů, které NIKDY nepište
- Top 13 sloganů – z historie hollywoodských plakátů
- „Jsem copywriter. Řeším problémy. Můžu dál?“
- Facebook kampaň z říše snů: 94,6% míra konverze!
- 7 dní o vodě vás nastartuje víc než všechny pilulky světa
- Karkulku milují. Ale kupují od Vlka
- Jak chytit flow za 30 minut
- 10 chyb, které děláte pořád…
- Odhalil jsem zázračnou formuli na úspěch!
- SEO, SEJU, SEJEME: od kobercových náletů k trefám do černého
- Desatero online marketéra
- Každej slušnej člověk ví, že…
- 33 knih pro (životní) inspiraci
- Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč?
- 50 věcí, které udělám v roce 2014
- Proč by měl mít copywriter děti?
- Ty Volvo! Tak se dělá virál: 1x Van Damme, 2 kamiony, 16 dní a 54 milionů zhlédnutí
- Co jsem si odnesl z Marketing Festivalu
- Nedá pokoj, až tam vleze: Zeigarnik effect
- Jedna říše. Dvě tváře. Tři oříšky
- Testimonialy: slovo druhých vydá za tisíc vašich
- Tajná laboratoř ze Zlína
- Moje první povídka. A hned erotická
- Praha – Brno – Zlín – Ostrava
- Orgasmus u fabriky: o čem píšu, když píšu o běhání
- 5 moudrých dohod o tom, jak spravovat firemní Facebook
- Co asi tak na vašem webu hledají...
- MÁM ZÁŽITEK. Díl první: Když se vaše copy vznáší 4 metry vysoko
- Co se stane 31. srpna? A co pak 2. září?
- Jak vytvořit web za tři hodiny
- 3 věci, co mě ser... trápí
- OVACOPI!!!
- Zlost, pomsta, jed a strach. Sex, vlny, magnet a slast
- Love is all around
- Když prodává strach
- Dvakrát piš, jednou odesílej
- The Best of 2012
- „Co teď dělat?“
- Šifra mistra copywritera
- Copy Camp – 24. 11. 2012
- 33 rad, jak být lepší copywriter - poslední 3. část
- Úterky s Viktorem
- Jak psát direct e-mail
- Pište jako pornomagnát
- Nejlepší brněnský copywriter
- České dráhy vypisují výběrové řízení na copywritera
- 33 rad, jak být lepší copywriter – 2. část
Moje první povídka. A hned erotická
20. 9. 2013 — 514 OTTOSLOV
Nevím, jak se to stalo… ale můj úvodní pokus o oddechové čtivo pro večerní relaxaci pod lampou nabral jednoznačný směr. No co už. Přepisovat to nebudu. Text věnuji všem lidem dobré vůle, jimž marketing znič… určil život.
Hanka si teda troufá.
Tenhle neoblízaný koblížek přišel do firmy sotva před měsícem... a už by chtěl na talíř senior gurmánů. No počkej, holčičko, na tuto stáž bude tvé sívíčko ještě dlouho vzpomínat.
Vrhla na mě známý pohled lačné kuny. Nadržený mláďata s čerstvým MBA pod paží a vypasovaným blazerem. To můžu. V pravé ruce svírala pečlivě seřazenou výsledovku z posledního kvartálu. Pod stolem se mezitím její naleštěná lodička ze Zary snažila zaměřit můj Alexandrijský maják.
„Musíme okamžitě penetrovat trh! Získat aspoň třicet procent. Jinak tečeme,“ zahřímal jsem ve vhodné chvíli směrem k šéfovi. Přesně v ten moment její loďka doplula do zálivu; a já jen taktak zadržel náhlý příliv. Cože? Přímo na meetingu? Tak ta je hustá.
(...)
Teď už je půl osmé a oba věrohodně předstíráme, že máme ještě hróózně moc nevyřízených e-mailů před sebou. Bože, ať už se všichni z kanclu ztratí domů.
„Tak čau!“ houkne na nás za chvíli Tomáš a obléká si kabát. Konečně jsme na celém patře sami. Ten debilní open space není zrovna nejlepší útočiště pro první lekci, kterou teď Hanka zažije.
„Pojď, ukážu ti svůj marketingový mix,“ chytám ji pevně za ruku a odvádím do serverovny. Poslouchá jako hodinky. Takže submisivní, výborně. Voní pětkovým Chanelem a tiskařskou černí – kombinace, která mi spolehlivě zvedá click rate. Jakmile za námi zavřu dveře, laškovně si prohrábne svou blonďatou hřívu. „Paní kolegyně, slyšel jsem, že tu máme problémy s propojením kabelů,“ zkouším na ni hru Asi se vám pokazila pračka und ich bin ein Expert. Pohotově se chytá: „A zkoušel jste mě vypnout a zapnout?“ V místnosti hučí obrovská krabice plná blikajících světýlek. Už teď se potíme, protože tu je minimálně 45 stupňů. Jen tak mimochodem si rozepínám košili a vidím, jak na zem padá její sukýnka.
„Výzkum trhu nelze zodpovědně provést bez hloubkové rešerše,“ suše oznamuji zároveň s tím, jak se snažím stáhnout její kalhotky. Sama si pak dává pod zadeček balík nových katalogů pro Fibelamed; positioning obou našich hlavních brandů se tak konečně zarovnává do stejného levelu. Takhle má vypadat správný networking. Ani vizitky k tomu nepotřebujeme. Rozkošně zasténá, když do ní vkládám své naděje – i krví napumpované USP. Hlavní je trefit cílovku hned napoprvé.
Po chvíli usilovného rešeršování jde Hanka sama under the line a já si připadám jako CEO na Wall Streetu s pohledem pro bohy. Není nad poctivý support i mimo pracovní dobu. Chování trhu zkoumám velmi poctivě a nezapomenu k tomu využít všechny komunikační kanály. Odezva je stoprocentní.
„Ah...všechna data nelz… nelze zodpovědně přenést bez po-popořádného připojení,“ ohromí mě náhle support zezdola a podává internetový kabel, který volně ležel kousek od nás. Ochotně spojuje ruce za zády a já už vím, co dělat. Jsem přece študovaný. Kdepak nestabilní wi-fi. U pevného připojení se neztratí žádná data. A že jich mám na rozdávání.
Kdo říkal, že práce v korporátu je pro suchary?
comments powered by Disqus