- PROTTO: Desatero profíka
- Tendr na nejlepší copy roku 2024
- 25 top freelancerů: o AI (3. díl rozhovoru)
- 25 top freelancerů: o životě (2. díl rozhovoru)
- 25 top freelancerů: o byznysu (1. díl rozhovoru)
- Co (ne)čtu. 3 × 13 osobních tipů na knihy
- Born for Robinson: jak si užít Chorvatsko bez lidí i signálu
- Jak vlít radost do žil a klid do duše
- Mio Dio Pandemio! Desatero zkoušek nové koronavíry
- Online zdroje zdarma: naučte se copywriting
- Když má one man show 31 lidí
- Co mě lekce tenisu naučily o mém penisu
- 11 podob zoufalství: Jak moc bolí crowdfunding
- A vítězem ilustrátorské soutěže se stává…
- Jak se mstíme na dětech
- Ufff! Konečně jsem vydal knihu: ORBIS TWEETUS
- Odlož mobil. Prožij si Vánoce s mraze(ní)m v zádech
- Zlo na devět? „ŽIVOTOPIS“. Jak ho napsat, aby vyčníval
- Jak napsat direct e-mail
- Nesnesitelná lehkost prodeje
- Co by měl každý vědět o tom, jak se dělá web – 2. díl
- Jobovy zprávy v současných nabídkách jobů: česko-český překladový slovník inzerátů
- Namalujte mi obrázek. Dám vám za to svou knihu gratis
- 5 lekcí, které jsem se naučil o výrobě alkoholu – i textu
- Jak mít 6 milionů zobrazení na Facebooku. V jeden den
- Magnet na zákazníky? Našel jsem ho na pláži
- 10 chyb, které děláte pořád…
- Jak pejsek s kočičkou vařili web
- Naučte se říkat „NE“. To jediné vás posune
- Jak si najít pláž na Bali, kde budete úplně sami
- 33 knih pro (pracovní) inspiraci – 2. díl
- Co by měl každý vědět o tom, jak se dělá web
- 7 blogů, které budu sledovat v roce 2015
- 50 věcí, které jsem (ne)udělal v roce 2014. A co z toho plyne
- Jak změnou homepage zvýšit konverzní poměr o 39 procent za 30 dní
- Proč musí návrh webu znát každý (dobrý) copywriter
- Světová reklama jak bič: 12 božích důkazů. Proč to tak nejde i v ČR?
- MKT FEST #3: „Světu vládne… Avinash!“
- MKT FEST #2: „Světu vládne… e-mail!“
- MKT FEST #1: „Světu vládne… kontext!“
- Češi – národ cedulek
- Soutěž o 5 audioknih „Pište jako copywriter“
- Pohřeb sloganu: za 12 minut cestou busem ze Slatiny
- Vyplň, přepiš, škrtni a oprav. Najdi, vyznač, rozděl a panuj.
- Brief zdarma
- 9 nesmyslů, které NIKDY nepište
- Top 13 sloganů – z historie hollywoodských plakátů
- „Jsem copywriter. Řeším problémy. Můžu dál?“
- Facebook kampaň z říše snů: 94,6% míra konverze!
- 7 dní o vodě vás nastartuje víc než všechny pilulky světa
- Karkulku milují. Ale kupují od Vlka
- Jak chytit flow za 30 minut
- 10 chyb, které děláte pořád…
- Odhalil jsem zázračnou formuli na úspěch!
- SEO, SEJU, SEJEME: od kobercových náletů k trefám do černého
- Desatero online marketéra
- Každej slušnej člověk ví, že…
- 33 knih pro (životní) inspiraci
- Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč?
- 50 věcí, které udělám v roce 2014
- Proč by měl mít copywriter děti?
- Ty Volvo! Tak se dělá virál: 1x Van Damme, 2 kamiony, 16 dní a 54 milionů zhlédnutí
- Co jsem si odnesl z Marketing Festivalu
- Nedá pokoj, až tam vleze: Zeigarnik effect
- Jedna říše. Dvě tváře. Tři oříšky
- Testimonialy: slovo druhých vydá za tisíc vašich
- Tajná laboratoř ze Zlína
- Moje první povídka. A hned erotická
- Praha – Brno – Zlín – Ostrava
- Orgasmus u fabriky: o čem píšu, když píšu o běhání
- 5 moudrých dohod o tom, jak spravovat firemní Facebook
- Co asi tak na vašem webu hledají...
- MÁM ZÁŽITEK. Díl první: Když se vaše copy vznáší 4 metry vysoko
- Co se stane 31. srpna? A co pak 2. září?
- Jak vytvořit web za tři hodiny
- 3 věci, co mě ser... trápí
- OVACOPI!!!
- Zlost, pomsta, jed a strach. Sex, vlny, magnet a slast
- Love is all around
- Když prodává strach
- Dvakrát piš, jednou odesílej
- The Best of 2012
- „Co teď dělat?“
- Šifra mistra copywritera
- Copy Camp – 24. 11. 2012
- 33 rad, jak být lepší copywriter - poslední 3. část
- Úterky s Viktorem
- Jak psát direct e-mail
- Pište jako pornomagnát
- Nejlepší brněnský copywriter
- České dráhy vypisují výběrové řízení na copywritera
- 33 rad, jak být lepší copywriter – 2. část
9 nesmyslů, které NIKDY nepište
1. 7. 2014 — 406 OTTOSLOV
Dnes budu zlý. Dnes to bude bez rukaviček. Dnes se dozvíte, jaké copyhrůzy mě budí ze sna. Je to horor. Jsou téměř všude. A stále bují. Jako nevyléčitelný nádor českého jazyka.
Doufám, že je sami nepoužíváte.
Pokud ano, nikomu to neříkejte, dejte si třikrát „Zdrávas Maria (Ottocopy plná)“ – a okamžitě je smažte. Spalte. Zahubte.
Zde je black list pro každého, kdo má přístup do redakčního systému jakéhokoli webu.
1. „Vysoká kvalita“
Aha. „Vysoká kvalita služeb.“ Jo. Jasně. Takže máme nízkou kvalitu služeb, pak střední kvalitu… a pak tu vysokou. A co třeba „velmi vysoká kvalita služeb“? Líbí?
2. „Péče o klienta“
To už je všechny rovnou posaďte do čekárny k doktorovi. A rozdejte jim letáčky o obezitě – nebo o očkování proti marketingové encefalitidě. Další, prosím!
3. „Individuální přístup…“
Nechte mě hádat: „…k zákazníkovi.“ Trefa? Vzpomínám si, jak už před pár lety mi Tomáš Izák k tomu říkal: „Individuální přístup má teď každá druhá piča!“ A měl recht.
4. „Flexibilní“
Na toto slovo jednoduše zapomeňte. Dejte ho do klatby. Hoďte ho přes palubu. Pokud jste stále v pokušení, pak si vytrhněte z klávesnice písmena: „f“, „l“, „e“, „x“, „i“…
5. „Dynamicky se rozvíjející…“
Dynamicky se rozvíjející tým, firma, byznys… Ále hovno. Rozvíjí se hlavně poupátko. A s tím proklatým dynamitem bych taky šetřil. Už čekám jen na „dynamicky stabilní firmu“.
6. „Komplexní služby“
Fuck my ass… Komplexní služby má hlavně PánBůh, a. s. Kromě něj nepochybně ještě právě ta vaše firma, co… Prdlačky. Dokážete to popsat určitě lépe. Po lidsku. Originálněji.
7. „Služby šité na míru“
Ale já jsem si u vás to sako nedával ušít! Cože? Nejste zakázkové krejčovství? Že děláte jazykové kurzy? Takže ty obleky šijete jako melouch po večerech nebo jak jako?
8. „Proklientský přístup“
Já vám řeknu, co je „proklientský přístup“. To je, když makáte pro lidi, usmíváte se na ně a baví vás to. A ne že z vás do Wordu leze „p-r-o-k-l-i-e-n-t-s-k-ý přístup“. Probuďte se!
9. „Optimalizace“
No tý vole, poď na mě z boku… Pokud nejste zrovna SEO expert (kde se tomu slovu asi nevyhnete), tak si ho vyhoďte z hlavy. Smrdí korporátem na sto honů. Nebrat.
Uf. To jsem se zase jednou nasral. Vlastně hned devětkrát.
Děkuji vám za individuální přístup při komplexním čtení tohoto dynamicky napsaného článku – optimalizoval jsem ho s proklientskou péčí a ve vysoké kvalitě přímo vám na míru.
Jsem flexibilní, že?
comments powered by Disqus