Love is all around

21. 3. 2013 — 269 OTTOSLOV

Marketing Monday – 18. března 2013. "Úskalí direct mailu". Tak to jsem nemohl chybět. Seznamte se: Mr. Newsletter. Dobrý sluha, ale zlý pán.

Jednou ve středu mi z Tuesday.cz napsali, zda bych v pondělí nepřijel.

Já pozvání přijal, prezentaci poctivě připravil, tři dny předtím chřipku dostal, česnekem, diviznou, lipovým květem, černým bezem a domácí meruňkovicí se mohutně léčil, v pondělí ráno s hlasem Robocopa se sice probudil, navečer přesto do centra Era svět dorazil.

A dobře udělal. Publikum bylo skvělé. To je pak radost přednášet.

Na pražském setkání Marketing Monday jsem ukázal 8 osobních mikropříběhů z e-mailové schránky. Co v mém inboxu způsobily vybrané newslettery.

Dobré i špatné.

Takhle to vypadalo:

Prezentace ex post bez komentáře vám samozřejmě (jako vždy) nic moc neřekne.

Ale já vám řeknu jednu věc: strana 10 a 11 je pro váš byznys klíčová.

Inspirujte se první geniální větou z e-mailu od SlideShare (s. 10) a podívejte se na mé dva české příklady, jak to využít (s. 11). Pokud provozujete službu pro sdílení fotek nebo portál typu fler.cz.

Ale nejen tehdy. Pochválit zákazníka můžete (téměř) kdykoli.

Strategie má pracovní název „láska“: stačí vám k ní jeden dobrý nápad a maximálně pár drobných (za e-mailovou rozesílku).

Účinky jsou velkolepé.

Je dávno známo, že vyhledáváme kontakt s lidmi, kteří nás mají rádi.

Je stále málo známo, že u vztahu ke značce/firmě/službě je to stejné.

Nehlásejte lásku z obřího billboardu u dálnice, ale potěšte konkrétního člověka v osobní zprávě, kterou si přečtě ve svém intimním e–prostoru.

Já to říkám pořád.

A Olympic už nějaký pátek taky: potřebujeme víc lásky.

comments powered by Disqus