- PROTTO: Desatero profíka
- Tendr na nejlepší copy roku 2024
- 25 top freelancerů: o AI (3. díl rozhovoru)
- 25 top freelancerů: o životě (2. díl rozhovoru)
- 25 top freelancerů: o byznysu (1. díl rozhovoru)
- Co (ne)čtu. 3 × 13 osobních tipů na knihy
- Born for Robinson: jak si užít Chorvatsko bez lidí i signálu
- Jak vlít radost do žil a klid do duše
- Mio Dio Pandemio! Desatero zkoušek nové koronavíry
- Online zdroje zdarma: naučte se copywriting
- Když má one man show 31 lidí
- Co mě lekce tenisu naučily o mém penisu
- 11 podob zoufalství: Jak moc bolí crowdfunding
- A vítězem ilustrátorské soutěže se stává…
- Jak se mstíme na dětech
- Ufff! Konečně jsem vydal knihu: ORBIS TWEETUS
- Odlož mobil. Prožij si Vánoce s mraze(ní)m v zádech
- Zlo na devět? „ŽIVOTOPIS“. Jak ho napsat, aby vyčníval
- Jak napsat direct e-mail
- Nesnesitelná lehkost prodeje
- Co by měl každý vědět o tom, jak se dělá web – 2. díl
- Jobovy zprávy v současných nabídkách jobů: česko-český překladový slovník inzerátů
- Namalujte mi obrázek. Dám vám za to svou knihu gratis
- 5 lekcí, které jsem se naučil o výrobě alkoholu – i textu
- Jak mít 6 milionů zobrazení na Facebooku. V jeden den
- Magnet na zákazníky? Našel jsem ho na pláži
- 10 chyb, které děláte pořád…
- Jak pejsek s kočičkou vařili web
- Naučte se říkat „NE“. To jediné vás posune
- Jak si najít pláž na Bali, kde budete úplně sami
- 33 knih pro (pracovní) inspiraci – 2. díl
- Co by měl každý vědět o tom, jak se dělá web
- 7 blogů, které budu sledovat v roce 2015
- 50 věcí, které jsem (ne)udělal v roce 2014. A co z toho plyne
- Jak změnou homepage zvýšit konverzní poměr o 39 procent za 30 dní
- Proč musí návrh webu znát každý (dobrý) copywriter
- Světová reklama jak bič: 12 božích důkazů. Proč to tak nejde i v ČR?
- MKT FEST #3: „Světu vládne… Avinash!“
- MKT FEST #2: „Světu vládne… e-mail!“
- MKT FEST #1: „Světu vládne… kontext!“
- Češi – národ cedulek
- Soutěž o 5 audioknih „Pište jako copywriter“
- Pohřeb sloganu: za 12 minut cestou busem ze Slatiny
- Vyplň, přepiš, škrtni a oprav. Najdi, vyznač, rozděl a panuj.
- Brief zdarma
- 9 nesmyslů, které NIKDY nepište
- Top 13 sloganů – z historie hollywoodských plakátů
- „Jsem copywriter. Řeším problémy. Můžu dál?“
- Facebook kampaň z říše snů: 94,6% míra konverze!
- 7 dní o vodě vás nastartuje víc než všechny pilulky světa
- Karkulku milují. Ale kupují od Vlka
- Jak chytit flow za 30 minut
- 10 chyb, které děláte pořád…
- Odhalil jsem zázračnou formuli na úspěch!
- SEO, SEJU, SEJEME: od kobercových náletů k trefám do černého
- Desatero online marketéra
- Každej slušnej člověk ví, že…
- 33 knih pro (životní) inspiraci
- Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč? Proč?
- 50 věcí, které udělám v roce 2014
- Proč by měl mít copywriter děti?
- Ty Volvo! Tak se dělá virál: 1x Van Damme, 2 kamiony, 16 dní a 54 milionů zhlédnutí
- Co jsem si odnesl z Marketing Festivalu
- Nedá pokoj, až tam vleze: Zeigarnik effect
- Jedna říše. Dvě tváře. Tři oříšky
- Testimonialy: slovo druhých vydá za tisíc vašich
- Tajná laboratoř ze Zlína
- Moje první povídka. A hned erotická
- Praha – Brno – Zlín – Ostrava
- Orgasmus u fabriky: o čem píšu, když píšu o běhání
- 5 moudrých dohod o tom, jak spravovat firemní Facebook
- Co asi tak na vašem webu hledají...
- MÁM ZÁŽITEK. Díl první: Když se vaše copy vznáší 4 metry vysoko
- Co se stane 31. srpna? A co pak 2. září?
- Jak vytvořit web za tři hodiny
- 3 věci, co mě ser... trápí
- OVACOPI!!!
- Zlost, pomsta, jed a strach. Sex, vlny, magnet a slast
- Love is all around
- Když prodává strach
- Dvakrát piš, jednou odesílej
- The Best of 2012
- „Co teď dělat?“
- Šifra mistra copywritera
- Copy Camp – 24. 11. 2012
- 33 rad, jak být lepší copywriter - poslední 3. část
- Úterky s Viktorem
- Jak psát direct e-mail
- Pište jako pornomagnát
- Nejlepší brněnský copywriter
- České dráhy vypisují výběrové řízení na copywritera
- 33 rad, jak být lepší copywriter – 2. část
50 věcí, které udělám v roce 2014
16. 12. 2013 — 785 OTTOSLOV
To by člověk neřekl... co s námi ten konec roku dělá. Všichni jsou tak trochu naměkko. Posílají péefka neznámým lidem. Bilancují. A přemýšlí, co dál.
Včetně mě.
Ehm, ehm. Končící rok 2013 byl plodným zakončením poslední pětiletky, na jejímž začátku jsem si dal svazácký závazek překročit původní plán v oblasti online marketingu o 110 %...
Podařilo se mi to, soudruzi?
Podařilo!
-
Spustil jsem nový web.
-
A v září ho spustil raději ještě jednou.
-
Konečně jsem dopsal tři e-booky Pište jako copywriter.
-
O copywritingu jsem přednášel v Praze, Ostravě, Zlíně a na Vysočině.
A co váš osobní život, soudruhu – byl také úspěšný?
Byl.
-
Žena mě ještě neopustila.
-
Syn vyrostl tak, že už ho vzali do školy.
-
Dcera již začala rozlišovat písmena „s“, „z“ a „č“.
-
Uběhl jsem půlmaraton bez nutnosti následné hospitalizace na JIPce.
Ale nezapomněl jste na důležitost dalšího plánování?
Nezapomněl.
TU DŮ LIST 2014
Abych věděl, co jsem to vlastně chtěl.
Vytisknout a na ledničku:
1. Budu víc s dětmi, protože mě potřebují.
2. Naučím se tancovat latino.
3. Nechám si ušít pořádný oblek, ať taky trochu vypadám.
4. Přihlásím se do kurzu první pomoci.
5. Potrénuji přes zimu forhend, ať vyklepnu Lukáše na první jarní antuce.
6. Vytvořím e-book o direct e-mailingu a bude pro všechny zdarma.
7. Dám si na jaře opět sedmidenní půst.
8. Poletím do Toronta na filmový festival (když to letos nevyšlo).
9. Nepustím si k tělu zprávy z domova ani ze světa.
10. Napíši knihu o copywritingu.
11. Zakáži si mixovat různé druhy alkoholu během jedné hodiny.
12. Zkusím během 12 měsíců reálně pomoci 6 neziskovkám.
13. Vezmu ženu do Říma a dáme si pozdní snídani v nějaké příjemné trattorii.
14. Vypátrám dva staré kamarády z mládí a půjdu s nimi na pivo.
15. Dočtu všechny rozečtené knihy, které pořád ne a ne dočíst.
16. Pomodlím se, aby nám v sadu nepomrzly meruně. To by byla věčná škoda.
17. Oslavím nevímužkolikáté narozeniny tak, jako by mi bylo dvacet.
18. Vychovám v Proof & Reason nové copywritery. Nebo copywriterky.
19. Vstanu každé ráno s pocitem, že bych mohl taky každé ráno vstát na Západním břehu Jordánu a v Pásmu Gazy, takže na co si tady stěžuješ, Bohušu, běž si do koupelny vyčistit zuby a buď rád, že seš v Brně–střed 602 00.
20. Usnu každý večer s pocitem, že jsem si nezapomněl vyčistit ty zuby.
21. Přestanu si bezděčně olizovat rty, kdykoli uvidím hlouček vysokoškoláků.
22. Vyhodím staré krámy z bytu (i ze své hlavy).
23. Zasadím v dubnu na terase hrášek a v červenci ho sklidím.
24. Roztáhnu křídla a poletím. Ve snu. Alespoň jednou za rok. Prosííím...
25. Budu si častěji kupovat Nový prostor.
26. Přeskočím, přelezu, obejdu nebo podlezu každou překážku.
27. Vydám na blogu spoustu nových článků, o kterých teď nemám nejmenší potuchy.
28. Zjistím (opět), že svět je jen labyrint, ale ráj srdce jest třeba hledati.
29. Udělám každý den dobrý skutek jako Mirek Dušín.
30. Nebudu zahazovat staré známé pro nové.
31. Přiznám si, že jednám jako debil, kdykoli se budu chovat jako debil.
32. Zapíši si do Moleskinu každý divnosen, který si ráno budu pamatovat.
33. Zastavím se občas na ulici a zvednu hlavu nahoru. Do nebe.
34. Vynechám v mluveném projevu slova „prostě“, „jako“ a „vlastně“.
35. Pomohu bližnímu svému.
36. Začnu zase číst Nietzscheho.
37. Popřemýšlím nad důležitostí umění masáže pro navýšení kvality rodinného života.
38. Vzpomenu si často, jak jsem měl pohodové dětství a jak mě rodiče brali na výlety.
39. Koupím synovi brusle, sobě taky a naučím ho hrát hokej (a sebe taky).
40. Zakopu konečně tu archivní meruňkovici – někde za humnem.
41. Najdu si inspirujícího mentora.
42. Udělám vše proto, aby byl Adam Hrubý nadále mým dvorním grafikem.
43. Přestanu už nakupovat v tom posraným Albertu na Veveří.
44. Realizuji svůj tajný sen. Ale předtím si koupím neopren.
45. Řeknu jasné „ne“ své droze.
46. Dám si dvacet, kdykoli si o to mé tělo řekne (a bude poblíž kanape).
47. Seznámím se s každým, kdo za to bude stát.
48. Uběhnu maraton.
49. Napojím se na mocné síly vesmíru a stáhnu si i ostatní díly Star Wars.
50. Přečtu si na konci roku 2014 tento článek – a nebudu se stačit divit.
No, mám co dělat. Jen 52 týdnů, jen 365 dní.
Trocha hopsinkové šťávy, tyčinku DELI super do kapsy, možná občasné „ano“ své droze... ááá, takže vlastně nic, co se by nedalo zvládnout za 525 600 minut.
Pohodička. Lehárko. V klídku. Relax. To pude.
Tak...
...a co v příštím roce uděláte vy?
Moc dobře víte, že co je psáno, to je dáno.
Proto sem do komentářů napište alespoň jednu věc, kterou si v roce 2014 chcete splnit.
A ona se splní.
comments powered by Disqus