Otto Bohuš

Píšu
reklamní
texty,
které
mají duši

Někdy pohladí jako vááánek,
jindy jsou ostré jako laser.
Vždy tak, jak je právě třeba.
Je to byznys. A taky umění.

10 let píšu strategické texty
na weby, vymýšlím slogany,
tvořím názvy a radím svým
klientům, jak prodat textem.

Vysoké učení technické
Jobs.cz
Konica Minolta
Copy General
Brno
Masarykova univerzita
Marketing festival
Hotel Port – Máchovo jezero

„Perfektní spolupráce. Otto Bohuš vytvořil přesně to, co jsme pro náš nový produkt hledali: krátký a výstižný název.“

Pavel Štěpán
Obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech

„S Otto Bohušem jsme pracovali na novém webu VUT – a považuji ho za chytrého a vstřícného profesionála.“

Renata Herrmannová
Vedoucí odboru marketingu VUT v Brně

„Schopných copywriterů znám několik. Ale Otto je pro mě výjimečný: svou schopností navrhnout svěží a úderný text, který má uvnitř navíc smysl a rafinovanost. Tak jako v sérii chytrých sloganů, které jsme potřebovali do časopisu Forbes.“

Hana Kostovičová
Content strategist Jobs.cz

„Již úvodní setkání – které Otto Bohuš zahájil degustací vlastní meruňkovice – dalo tušit, že naše spolupráce nebude všední. První dojem se potvrdil s obdrženými texty na nový web. Nechyběl jim důvtip, velkorysost a šarm.“

Vladimír Bureš
Ředitel hotelu Port

„I tak zdánlivě nudný obor, jako je přeprava balíků, dokáže Otto vykreslit jako vesmírné dobrodružství – a bez přebytečných slov. Díky jeho textům nás někteří zákazníci vyloženě zbožňují.“

Jaroslav Šedivý
CEO Teahouse Transport

„Otto je pro mě synonymum jasných textů. Nejdřív do mrtě pochopí, co chcete říct. A pak to přeloží do tak jasných vět, že zákazníci udělají to, co byste rádi, aby udělali. Příkladem je třeba náš poslední společný projekt rockspring.eu.“

Gabriela Veenstra Skorkovská
Brand specialist

Chcete texty
pro váš web
či projekt?

Dobrá. Buď máte připravené
všechny podklady – a můžu
pro vás začít psát hned.

Nebo teprve připravujete celé
zadání – a i s tím vám mohu
pomoci.

NEMÁTE přesné zadání?

Pokud nevíte, co je to zadání a jak má vypadat, tak ho velmi pravděpodobně potřebujete jako sůl.

Poradenství a příprava projektů:
3.800 Kč/hodina + DPH 21 %.

Zaplatíte předem oproti zálohové faktuře.

Konzultacemi či workshopem vám pomůžu dotáhnout kreativní zadání pro tvorbu textů – na které navážu já, nebo váš copywriter.

MÁTE přesné zadání?

Vše připraveno? Výborně. Tak se
spolu můžeme pustit do díla.

Copywriting naceňuju individuálně podle rozsahu a náročnosti zakázky. Čistě pro představu:

Menší texty, slogany, mikrosajty: od 40 do 85 tisíc Kč.
Střední a větší weby:
od 90 do 250 tisíc Kč i výš.

Polovina předem, doplatek po odevzdání. Ceny bez DPH 21 %.

Hledáte-li pomoc zdarma, nabízím ji zde kdykoli.
Za malý obnos tady, za pár tisíc ve vybrané dny.

Jasné podmínky dělají obchodní přátele

Mít pravidla je fér. S nimi se vždy lépe hraje.
Smluvní podmínky platné od 20. 10. 2018:

  • Poradenství a školení platíte 100% zálohou, copywriting v záloze od 50 % výše.
  • Zakázka copywritingu je vázána na kompletní a odsouhlasené kreativní zadání.
  • Za zadavatele mohou jednat pouze osoby uvedené v odsouhlaseném zadání.
  • Dodatečné změny zadání jsou podmíněny písemnou dohodou obou stran.
  • Veškeré práce nad rámec zadání účtuji v aktuální hodinovce uvedené na webu.
  • Dodržení sjednaného termínu dodání je podmíněno aktivní součinností klienta.
  • Smluvené texty vám dodávám s výhradní licencí bez jakéhokoli omezení.
  • Součástí textů není profi korektura se zárukou 100% gramatické bezchybnosti.
  • Bude-li to uvedeno v zadání, povedu zakázku v režimu naprosté mlčenlivosti.
  • Vaše data ukládám na šifrovaném disku a zabezpečeném Google G Suite účtu.
  • Hotovou práci prezentuji jen se souhlasem klienta a v jeho nejlepším zájmu.
  • Náhrada škody je limitována výší vaší objednávky, maximálně však 40.000 Kč.
  • Všechny mé služby objednáváte jako podnikatel – jsme rovnocennými partnery.

A budeme si spolu vůbec rozumět?

Múzy i karmu je neradno pokoušet.
Proto ani já nepíšu pro každého.

Jako reklamní textař se vyhýbám
oblastem, se kterými se neztotožním
ani po půl litru meruňkovice.

Patří mezi ně třeba:

  • tabákový průmysl
  • pyramidy, letadla, multi-levely
  • kasina, loterie a podobné cirkusy
  • finanční služby nejistého charakteru
  • infomarketingové produkty bez hodnoty
  • jakýkoli byznys postavený na lži či agresi
  • politické strany, které nespojují, ale rozdělují
  • zázračné diety, „revoluční“ výživa či přípravky

Potřebujete pro svůj byznys jiskřící
texty?

Pojďme se domluvit