Audiokniha,
která změní
váš web

15 000× staženo

Protože vám odhalí tajné triky
reklamních textařů
– vše ihned
použitelné do vaší praxe.

Celý text původně vyšel ve třech
e-knihách, které si od roku 2013
stáhlo přes 15 tisíc čtenářů.

Teď trilogii Pište jako copywriter
získáte ve formě audioknihy.

Pište jako copywriter – trilogie audio 3:37 h, formát: MP3
Namluvil: Gustav Bubník (dabér Toma Cruise či Charlieho Sheena)

173 stran celé knižní
trilogie
si poslechnete
za tři a půl hodiny.

„Pro mě osobně jedna z nejlepších
rozvojových audioknih, které jsem
kdy poslouchal. Žádná vata, umělé
vycpávky ani vsuvky. A hlavně –
udrží vás v maximální pozornosti.“

Daniel Gamrot, lektor osobní produktivity

Objednejte na ProgresGuru.cz

3 x 11 rad pro originálnější
obsah vašeho webu. Psáno
jasně, přehledně, výstižně,
bez obalu – a v roce 2013.

Dozvíte se, kde děláte na
svém webu chyby a jak je
rychle napravit.

  • Proč je tak důležitý headline a jak
    na něj
  • Jak si dát na svůj web opravdový
    magnet pro zákazníky
  • Kdy je dobré čtenáře v textu
    překvapit – a čím přesně
  • Kde sehnat testimonialy a jak je
    pak upravit
  • Co se vám stane, když na webu
    nevyzvete k akci
  • O čem by (ne)měla být ta
    proklatá stránka „O nás“
  • Proč vaše cena zákazníky tak
    neuvěřitelně mate
  • Velezásadní důležitost prvního
    daru
  • Co je to Zeigarnik efekt, jak
    funguje a jak toho využijete
  • Magické číslo 3 – a co umí
    za různá kouzla

Co si myslí o této trilogii

„Skvělá věc! Vydržel jsem to bedlivě poslouchat celou cestu Praha–Špindl. A poslouchám dál. Už si plánuji, jak vylepším své webovky.“

Radim Hladiš, playou.com

„Musím uznat, že jste kapr. Vaše trilogie je velice výživná. Když vidím, jak píšete, tak čumím jak puk. Konečně někdo, kdo píše jinak než všichni ostatní.“

Tomáš Řezníček, Dlouhá Loučka

„V knize se nedá přeskakovat, protože skvělé je tu každé slovo. Pro mě jste jednička: rozžhavíte, naladíte, vystupňujete, uspokojíte, necháte doznít.“

Pavla Skálová, Plzeň

„Už tri dni dokola počúvam tuto audioknihu. Forma, obsah aj interpretácia sú fantastické!“

Rudolf Korman, Nitra

„Otto, skoncoval jsi s mým volným časem. Nemůžu přestat psát. Tvými triky a tipy se řídím každý den a je to znát. Moje e‑maily jsou zábavnější, blog pochopitelnější, weby učesanější. Rozděluji mé psaní před Otto a po Otto.“

Petra Bartoňková, Petruccya Art

„Vaše knihy jsem hltal jako dobrodružný román. Do teď jsem na svých webech dĕlal spousty vĕcí intuitivnĕ. Vy jste je pojmenoval a přehršel dalších mi odkryl. Myslím, že jste se nejen do mé mysli zapsal jako guru českého copywritingu.“

Jirka Hembal, Hradec Králové

„Vaše texty se krásně čtou. S prvním dílem knihy jsem se zapomněla v šalině a přejela zastávku.“

Pavla Adamčíková, Brno

„Po dlouhé době velmi kvalitní e-kniha, jejíž 1. díl jsem stihl přečíst, než mi vyměnili pneu u auta!“

Jarek Mikeš, Kuřim

„Jsem naprosto nadšená. Připadá mi, jako bych dostala na ulici letáček s pozvánkou do nové restaurace – a po mém příchodu mi dali zdarma desetichodové menu a k tomu metrový dort. Má to styl.“

Michaela Sýkorová, Praha

„Knihy jsou fakt super, odvádíš dobrou práci. Na svém školení upozorňuji speciálně na Tvůj web a možnost získat tyto e-booky. Je to psané čtivě a dostatečně laicky, takže skvělé na doplnění informací a další příklady.“

Richard Dobiáš, Dobrý copywriter

„Kniha je napsaná vskutku famózně. Čte se sama jedním dechem.“

Adam Horsinka, Milovice

„Díky těmto knihám jsem propadl kouzlu copywritingu.“

Jiří Obdržálek, Praha
1 500+ prodaných audioknih Pište jako copywriter – trilogie – audiokniha

Audioknihu namluvil Tom
Cruise
– tedy jeho český
dabér Gustav Bubník.

To prostě musíte slyšet:

---> na ProgresGuru.cz

Přečtěte si mé další knihy

Čas od času vám zdarma pošlu rady, tipy
a know-how

Díky! Poslal jsem vám mail. Zkontrolujte
si inbox – nebo případně i spam složku.